Wednesday 29 June 2011

rEsuLt???

Assalammualaikum semuanya...
haa kali ni aku punya entry pasal result laa pulak....
semalam semasa aku menonton wayang lah kottt kononnya kan???
tiba-tiba member ku dapat mesej y mengatakan result sudah keluar....
sooo ape lagi bebudak semua lah buzy nak cek result...
bagi aku kenapa lah result nak muncul time ni...
ye memang aku dah lama menanti tapi bukan lah waktu y dah nak final short sem ni...
huuuh dengan berani aku pun cek jelah result tanpa perasaan kan...
tengok3...wooow tak lah pandai pun....biasa je pun...
member-member aku semua 3.5 keatas..aku???
average je pun...tapi pointer atas 3 lah...ok lah...
cuma agak terkilan r xcapai target aku...
ekonomi n marketing aku xdapat A...tapi ada hikmah mungkin...
aku bersyukur apa yang aku dapat tu...ALHAMDULLILAH...
so petang tu pun aku pulang ke rumah selepas habis lecture akidah....
nikmatnya bila dapat balik rumah...seronoknya y teramat sangat...
segala masalah akan ku hapuskan....tenang je bila kat rumah....
aku akan pulang semula ke kolej isnin depan...
moga aku dapat study di rumah dan menempuh final dengan tenang...
walaupun paper yang bakal aku tempuh ni paper killer bagi aku...
wish me luck...
bye..bye...bye...


! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: