Tuesday 7 February 2012

Tahap Tiga Sudah Berlalu

Assalammualaikum semua..
Hampir tiga minggu sudah aku menghabiskan cuti semester kali ini...
Semester tiga y banyak dugaan serta cabaran untuk aku..
Tapi Alhamdullilah akhirnya aku dapat jua menghabiskan semester ini..
dup..dap..dup..dap.. rasanya apabila memikirkan result y akan diumumkan nanti..
Tanggal 20jan 2012 berakhirlah sudah perjuangan aku di dewan peperikasaan..


Beginilah student apabila mood exam?

Apa pun debaran semakin terasa menunggu result kali ini..
6subjek semester ini telah pun selesai di atas kertas..
Semoga semuanya tidak mengecewakan aku untuk kali ini...
Aku serahkan semuanya pada-Mu Ya Allah...

******
-Tahap Tiga Tinggal Kenangan-

My Classmates


Trip ke Port Dickson


Canon Bersama Kami


Peace No war!


Pantai Port Dikson


Akibat dah Basah kena air


Lapar kot...


Xsabar nak naik Banana Boot..


Tolong... Mak sudah marah!


Baik habiskan xbaik membazir!


Pee.. Licin!


Majlis Berkhatan adik aku..


Kek Hari Jadi aku y ke-20


Maaf.. Entry kali ini lebih banyak gambar dari tulisan..hehe
Seminggu lebih  je lagi untuk kembali meneruskan cita-cita...
Penuh dengan kuliah, tutorial serta assignment...
Semester tiga dalam ingatan..:D


! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: