Saturday, 18 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1433H !

Hai ! 

Assalammualaikum semua...

Waa Waa mesti ramai yang dah pulang ke desa kan ?

Disebabkan aku anak jati selangor jadi tak payah susah-susah nak pikir nak balik raya.

As simple as that my first day in eid. ^_^

Di kesempatan ini, NuRuL ingin memohon maaf kepada anda-anda semua jika ada terkasar bahasa terlanjur bicara dan seangkatan dengannya.

Dan maaf atas penggunaan aku pada mereka yang lebih tua.

0-0 lah ye ?

Hati-hati taw korang ! 

Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin. :)


Wassalam...


! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

6 comments:

Mohd Lokman Bin Ramli said...

Assalamualaikum.. Selamat hari raya maaf zahir dan batin...^_^
http://lokmanramli.blogspot.com/2012/08/selamat-hari-raya-aidilfitri-daripada.html

Dari lokman, bakal isteri dan keluarga.

elyna mirsada said...

slmt hari raya =)

Leeza dayasari [santai leeza] said...

salam......
raya mana?
hehehe.....

NuRuL said...

@Mohd Lokman Bin Ramli

ye2 selamat hari raya maaf zahir dan batin juga ya..:)

NuRuL said...

@elyna mirsada

selamat hari raya..:)

NuRuL said...

@ Leeza dayasari [santai leeza]

raya selangor je.. NuRuL tak ada kg.. hehe