Wednesday 18 July 2012

Tahap Empat Sudah Berlalu !

Assalammualaikum...

Hai awak !


Hey.. Hey.. Hey.. Sedar tak sedar sudah menghampiri sebulan cuti semester bagi pelajar degree seperti aku. Dan kini semestinya aku berada di rumah untuk menghabiskan masa-masa cuti y masih lagi banyak berbaki ini. hehe Cuti semester ni, aku pasti ramai yang kerja part-time untuk menambah duit poket. Lagi-lagi cuti ni sehingga raya. Horrraayyyy ! Dapat puasa sebulan dan raya di rumah. Tak payah susah-susah nak cari makanan untuk juadah berbuka dan bersahur nanti kan? Tidak seperti kehidupan di universiti dikala bulan Ramadhan menjelma. ^_^ 


Syukur Alhamdullilah. 


Eh.. eh.. Lari topik sudah ! Maaf ! Sudah dua tahun aku melanjutkan pelajaran aku di peringkat ijazah. Bermakna dua tahun lagi juga untuk aku mendapatkan segulung ijazah. Itupun jikalau tiada halangan yang menimpa diriku ini untuk menamatkan sesi pengajian aku di Universiti Sains Islam Malaysia aka USIM. Semoga ianya baik-baik sahaja. INSYAALLAH.. amin~~



Semester Empat sudah pun berlalu. Hanya kenangan yang dapat diungkapkan untuk menghabiskan semester ini. Ye, kita tidak lari dari sebarang dugaan dan dugaan itu menjadikan aku lebih kuat dari sebelumnya.



********

Dinner USIM & UUM
Kuala Gandah !
Birthday Di MCD !
Peace !
Orange Group !
SPARK project kami !


Semester five will be start on 10sept2012


- THE END-

! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: