Saturday 2 July 2011

hAri itU akAn tibA...

yee hari itu akan tiba juga akhirnya...
hari apa??? mestilah ahad kan hari ini...haha
esok isnin dan esoknya selasa n esoknya lagi rabu....
munculnya isnin bermakna hari exam aku pun akan tiba lah...
hari selasa kan...after tuesday of course wednesday right???
means 1more paper to go...n then holiday......
yahoooo..happy2 jugak tapi final tu pikir dulu makcik pakcik oiiiii...
aku takutttttt....aku study tapi xmungkin boleh hafal sebijik-sebijik dalam buku tu kan???
ingatan aku bukannya ingat semua benda...dan y paling bagusnya...
aku hafal tapi aku xtahu apa y aku hafal...
lagi lah xboleh blaa kan??? haha
sooo semalam member aku seorang ni antar mesej dia bagi soalan spot...
tapi y aku peliknya semua y aku dah hafal tu xmasuk dalam list...
damn crazy...aku kena hafal pe y dia bagi...
banyak xbanyak lah...tapi xde r sampai kena hafal satu buku...
aku rasa gelisah xselesa semua ada r menuggu saat itu...
macam-macam y negative aku pikir...
macam mana kalau aku failed??? oii mintak jauhlah....
lulus pun jadi lah YA ALLAH...aku xnak kena repeat..
so aku hanya mampu n mahu berusaha...
Allah y tahu segalanya...
goodluck...:)
! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: