Wednesday 6 July 2011

over...

over??? exam dah habis....
so aku tengah cuti lah kan...best3....
tapi yang x bestnya aku demam hari nak exam tu...
sebelum balik kolej tu ok je tapi bangun je pagi esoknya demam...
dugaan sungguh...sedih sangat...soalan susah sangat bagi aku...
dah memang nak nangis dah dalam stadium tu....

aku redha je dengan ketentuanNYA...
aku bagi tahu dah mama aku then beliau kata xpelah nak wat camna dah sakit...
tapi eaaa entahlah dah tak mahu fikir dah...
disebabkan aku demam my parent terpaksa amik aku kat kolej..
kesian abah baru je balik kerja dah kena amik aku pula...
serba salah sebenarnya aku nak suruh amik tapi aku memang tak larat r...
yelah kan hari isnin hari tu baru je antar aku..
then kena amik aku pula hari rabu tu...tapi..
nak naik ktm..maklumlah waktu puncak orang balik kerja...
so gerentilah macam sardin time aku kena tukar ktm kat kl central tu untuk ke klang...
takut3 aku pengsan je...xbernafas lah katakan dalam tu...haha
dalam kereta tu dengan econ lagi sejuk amat lah..

then ada pula roadblock kat selamat jalan kat nilai tu...
agak jam lah tapi nasib jap je...hehehe
lepas 45minit perjalanan akhirnya sampai juga aku dirumah...
happy xhappy lah...sebab orang sakit kan..nak gelak pun xde mood...
masok je bilik pee bilik macam pe pun xtaw...bukan bersepah tapi...
barang aku y hari tu parent ak bawa balik banyak y amat...
hahaha tengok haritu macam sikit je tapi....
nak kemas xlarat ag so bia jelah dulu....:)
okeylah banyak betul aku membebel ape entah...
selamat bercuti ye...
kepada y bercuti jelah...:D
! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: