Wednesday 13 July 2011

kEnAngAn bErsAmAnyA...

heee kenangan??? bersamanya??? siapa??? aeleee bukan siapa2 pun tapi...kenderaan beroda dua ok! bukan 3 atau 4...MOTORsikal....motor ni my dad aku beli time aku form5 actually..awal bulan februari tahun 2008 ye! aku x ingat berapa hari bulan..aku guna motor ni selama hampir 2tahun...motor ni lah y menjadi kenderaan aku untuk ke sekolah, tusyen n jalan2...setelah beberapa bulan aku menggunakannya aku telah ditimpa satu kemalangan ngeri xngeri lah kot!!! pee ayat macam nak wat karangan pulak kan??? adoiii x boleh blaa betul...

ok2 back to the story...time tu aku nak balik rumah dari sekolah...so alaa macam biasa lah bawa motor laju x laju kot rasanya...time nak belok tu tiba2 je aku dah terbaring kat atas jalan raya y bau x berapa nak wangi sangat lah kan...dush...disebabkan jalan licin dan aku terlebih ngelep...isy apa pun x boleh...nasib baik ada bangla ni tolong angkat kan motor...seriously aku macam BLURRR sebentar...HAHA dah nangis3 r ni bukan sebab aku sakit jatuh motor tapi sebab motor aku dah calar!!! sampai je kat rumah..mula lah perbualan antara aku n mama..

mama: tu kenapa baju kotor...kain koyak....
aku: tadi accident..(sambil menangis) 
mama: haaa??? (terkejut) luka x???
aku: ni..ni...ni....tapi motor dah calar..side mirror pecah...:'(
mama: motor2..kau ok dah kira ok lah tu...
aku: emm...
dan mama pun ubatlah luka y ada pada aku tu...dan malam hari tu mama hantar aku pergi urut...peee menjerit2 kesakitan lah...

haaa kat bawa nilah picture motor kesayangan aku tu...tarAaAaAaa...:D


penemanku...

bulan mei tahun lepas aku dikejutkan oleh my dad y dia nak jual motor tu n nak beli motor my bro...means nak try in lah...so aku pun ok je sebab motor tu pun bukan aku guna dah seen aku masuk matrik tu..terbia je motor tu...disebabkan m0tor kat rumah dah banyak n my bro nak amik motor baru so baik try in je motor aku...n sekarang ni aku dapat motor LC135...jadilah asal ada kenderaan nak g mana-mana...:D
ok penat dah taip...saja ingat kenangan lama...tulah akibatnya bila dah bosan x tahu nak buat apa ok!



! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: