Friday 22 July 2011

Siti saLwA syAwAL...



salwa anak syawal...

Haa nilah sahabat aku time kat sekolah dulu sehinggalah sekarang..hehe Nama beliau Siti Salwa binti Syawal...sorry wa kalau silap taip nama kau...HAHA Beliau dilahirkan pada 17ApriL 1991 di mana aku pun x tahu ok! Sekarang beliau adalah salah seorang penuntut di UITM jengka, Pahang....Dalam bidang banking...:D

Ok itu serba sedikit tentang beliau...pee ayat skema pulak dah...HAHA sebenarnya lama dah nak post entry ni tapi x berkesempatan pulak sebab idea tidak datang ok! Disebabkan budak-budak UITM ni cuti kan so kita orang decide nak jumpa or date...hehe macam biasa jajni melayu aku...pukul 11.30pagi aku kata nak jumpa n pergi amik dia..pukul 11.45pg aku pun sampai dirumahnya di Sungai Udang, KLANG...

Selalunya kami akan lepak di Jaya Jusco bukit tinggi..so kali ni pun kami lepak disitu...First kami pergi tengok tiket wayang luu pukul berapa..Kami tengok r cerita terbaru di pawagam tu..Cerita seram x seram mana pun sound effect je lebih kot..Cerita 'FLAT 3A' ok! 




Y xboleh belah kan time kita orang masok panggung tu site kita orang tu betul2 kat tengah2..so memang dah penuh tingal 2site je kosong..so memang site kita orang lah kan??? sebelah aku lelaki budak senior sekolah aku dulu??? OMG...x boleh blaa kan??? HAHA aku dah tergelak-gelak dengan member aku ni...eaa time2 kita orang nak date lah ramai benor y kita orang nampak..adoiii...

Nasib baik dia x kenal kita orang..Maklum lah kita orang bukan famous waktu sekolah dulu..budak net??? of course x...kita orang budak biasa2 je...baik pun x baik sangat lah..HAHA Habis wayang kita orang pun pergi lah jalan2 jusco tu...Peee SALE! SALE! SALE! 70%! 50%! haa time2 camni nak wat sale kan??? GERAM lah aku...itu MONEY x ada tahu x!!! 

Jalan-jalan window shopping aje lah dong...Next si salwa ni nak g GUARDIAN!!! ok aku ikut kan aje..dia nak beli 'celak' n ape benda entah lagi satu tu...aku lupa ye! sebab aku xminat benda2 macam tu! harap maklum! n ada ke si salwa tu cakap 'eaa kau no ceod bila nak jadi perempuan' sengal je kan??? aku perempuan ok cuma xminat mekap2 ni...tunggu aku kerja ok! boleh??? HAHA

Kita orang keluar sekejap je pun dalam 5jam camtu...pukul 4.30petang aku sampai rumah dah...haa dalam masa aku dengan si salwa ni cerita2 kan ada ke dia kata aku ni 'brutal'??? aiyaaa aku pun gelak je lah kan...dia seorang je cakap cenggitu y lain buat masa ni aku x dengar lagi pulak..HAHA 

Ok! penat dah taip...wa aku sayang kau ketat2 ok! nanti raya kita date lagi ye...InsyaAllah kalau panjang umur..:D


! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: