Thursday 21 July 2011

nAk bErsAhAbAt dengAn awAk sEpErti duLu...

saya rindu saat itu...

Sahabat??? Semua manusia dalam dunia ini memerlukan sahabat kan??? Sama juga macam aku…tapi bagaimana rasanya kalau kita kehilangan sahabat itu??? Sahabat y baik..selalu sahaja mendengar masalah anda…memberi nasihat kepada anda…sentiasa ambil berat tentang anda…tapi akhirnya anda kehilangan sahabat itu….

Semestinya anda akan rasa sedih kan??? Tiada lagi yang sahabat y boleh dengar masalah anda…anda sunyi tanpa sahabat disisi…anda rindukan dia…bukan mudah untuk mencari seorang sahabat yang bersama anda waktu anda susah mahupun senang…TERLALU SUKAR!!!

Tapi apa kan daya aku…aku kehilangan dia…insan yang pernah menggembirakan aku..aku sedih…aku kecewa…aku terluka…tapi aku x mampu untuk mengembalikan dia sebagai sahabat…

sunyi tanpa awak...

Kami telah bersahabat hampir dua tahun lebih…dan aku selesa kawan dengan dia…bergurau bersama…aku gembira berkawan dengan dia…tapi hubungan tu berhenti setakat tu je…Dalam masa kami bersahabat itu…satu tragedi telah un berlaku…aku x nak benda buruk dan benda y lebih mengecewakan aku terjadi nanti jika kami teruskan lagi…

Selepas kejadian itu persahabatan kami menjadi tegang…dia bukan seperti y aku kenal dulu…dia dah berubah…aku disini kehilangan sahabat…mungkin ada hikmah disebalik apa y terjadi..kami hanya berkawan biasa…bukan sahabat seperti dahulu…:D

p/s saya harap awak bahagia dan gembira dengan kehidupan awak sekarang…tapi saya rindu nak jadi sahabat awak seperti dahulu…walaupun saya tahu semua tu x mungkin terjadi…


! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: