Monday 11 July 2011

tak tahu tittle ape ok!

Haa bila cuti semester sudah bermula kembali…macam biasa lah dah cuti bosan pulak bila x cuti kata bilalah nak cuti ni??? adoyaiii..tulah y dinamakan manusia….aiyaaa….so actually aku baru je start cuti last week…sepatutnya budak degree cuti 4bulan tapi kami ni special case sikit so budak2 universiti aku cuti 2bulan je….bukan sebab pe pun sebabnya kami ni budak rajin amik shortsem!!! Rajin ke??? Semestinya TIDAK kan??? Dah pihak university WAJIB kan so kena lah follow....HAHAHA

So dalam cuti yang lama x lama ni lah kan..aku duduk rumah…dah duduk rumah paham2 jelah kan…remaja zaman sekarang…cehh remaja kottt!!! HAHA yelah sebab aku belum angka ‘2’ lagi..jangan jeles y dah pegang angka ‘2’ tu….:p bangun dahlah lambat!!! Itu wajib…bila dah bangun xgosok gigi lagi benda y dibuat adalah tengok tudung….bukan tudung y dipakai kat kepala tu ok! Ni tudung saji…tahu x tudung saji??? Alaa benda alah y tutup makanan kat atas meja dapur tu lah….hehe tengok mama masak ape??? Apa pun x boleh lah kau ni!!! Dush…

Next, apa lagi settle kan kerja rumah y xberapa nak habis tu…basuh pinggan, basuh kain dan sidai kain…itu kerja wajib buat bila kat rumah!!! Ehh xlupa juga iron baju sek adik, baju kerja abah n abang...HAHA masak??? Of course lah x…itu kerja wajib mama aku sebab kalau aku bangun je gerenti mama dah siap masak…ape nak jadilah kan aku ni??? Isy3 settle semua tu pee lega r…dah boleh rilex babe…:D

Haa ag pe ye??? Tengok tv lah pula…means tengok siaran tv ok!!! X pun menghadap lappy…on9 yahoo messeger…on9 facebook…on9 myfriends2u…berapa banyak entah aku punya on9 tu kan…HAHA itu sebab BOSAN dah x tahu nak buat apa…haaa ok CUKUP!!! Bosan macam ni ok…:D
  


! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: