Wednesday 3 August 2011

Elergic ke??? ehh??? xtaw2..

Salam semua...
Jam menunjukkan pada angka 3 dan angka 4 di jarum panjang.. (cepat2 teka pukul berapa sekarang!)
Aku still tak boleh lelapkan mata..adoiii pe nak jadi ni??? xtahu lah...HAHA

Aku tak tahu lah aku elergic ke apa tapi macam tak lah kan...sebabnya aku bukannya sakit kalau kena benda tu..Benda??? apa eak??? ok benda yang ada bulu2 tu..tak kisah lah bulu kat binatang ke ape ke yang penting aku GELI ok!!! SANGAT! cuba kau orang tengok picture kat bawah ni??? 


Comel kan??? eaww..


mata kamoo...hehe

Mesti kau orang kata binatang ni comel kan??? memang comel...tapi aku geli...Aku tak pernah pun pegang binatang ni sebenarnya..jangan lah kau orang bagi binatang ni kat aku...aku kan menjerit punya lah..HAHA
Dulu pernah ada lah try buat rilex je bila ada haiwan ni..tapi sekali aku pernah kena gigit tu jadi fobia habis lah gua kata...SERIUS ni bukan main-main ok! Sejak daripada tu lah aku kalau nampak haiwan ni kat cafe k time aku tengah makan memang kaki aku dah naik kan dulu r..kau orang nak gelak??? gelak lah! huuh benci taw macam ni..euww sejak bila aku pandai gedik ni..HAHA


Mata???

ni lagi comel...HEHE

haa haiwan ni aku x takut..HAHA comel kan??? lagi comel dari haiwan kat atas tu...
Bukan setakat  binatang berbulu je aku geli tapi bear pun yang berbulu pun aku geli taw!
dan aku memang x suka bear pun..menakutkan ada lah..
lagi2 bear yang besar2 tu..eaa...


**Setiap manusia lain2 so aku bukannya seperti kamu..HEHE




! Terima Kasih Membaca Entry Ini kawan !

No comments: